Ben jij een iemand die van aanpakken houdt? En niet schrikt van een beetje chaos? Dan zoeken wij jou! Voor onze vestiging in Breda zijn wij op zoek naar een front office medewerker.
Jij bent het eerste gezicht en aanspreekpunt van ons kantoor. Samen met een collega zit je op deze leuke, dynamische plek. Naast het ontvangen van cliënten, het aannemen van de telefoon, verwerken van de infomail en post, ondersteun je ook de notarissen en de afdeling Onroerend Goed.
Seydlitz Notarissen is een modern, enigszins rebels en kleurrijk notariskantoor met vestigingen in Breda en Roosendaal en is eveneens actief in Spanje. Wij lopen voorop in digitalisering. Zo behandelen wij de akten op SMARTboards en zijn wij ook in het bezit van een digitale medewerker.
Profiel
– Je hebt een duidelijke telefoonstem.
– Je beschikt bij voorkeur over werkervaring binnen het notariaat en/of makelaardij.
– Je bent minimaal 4 dagen in de week beschikbaar.
– Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal en bij voorkeur ook van de Engelse taal.
Wij bieden jou:
– Een informele en gezellige werksfeer waarbij ook voor de inwendige mens goed gezorgd wordt.
– Ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.
– Een marktconform salaris.
– Elke twee jaar een kantoortrip naar Spanje.
Heb je interesse?
Dan ontvangen wij graag jouw CV met motivatiebrief op het e-mailadres: maureen@seydlitz.nl.