Front office medewerker Breda-Roosendaal

Ben jij iemand die van aanpakken houdt? En niet schrikt van een beetje chaos? Dan zoeken wij jou! Voor onze vestiging in Roosendaal in combinatie met vestiging Breda zijn wij op zoek naar een front office medewerker.

Jij bent het eerste gezicht en aanspreekpunt van ons kantoor. Naast het ontvangen van cliënten, het aannemen van de telefoon, verwerken van de infomail en post, ondersteun je ook de notarissen en de afdeling Onroerend Goed.

Seydlitz Notarissen is een modern, enigszins rebels en kleurrijk notariskantoor met vestigingen in Breda en Roosendaal en is eveneens actief in Spanje. Wij lopen voorop in digitalisering. Zo behandelen wij de akten op SMARTboards en werken wij voor cliënten met een online dossier.

Verder vinden wij een goede sfeer op kantoor erg belangrijk en doen er daarom ook veel aan om dat zo te houden. Naar cliënten toe verwachten wij een toegankelijke en informele benadering.

Profiel

· Je hebt een duidelijke telefoonstem.

· Je beschikt bij voorkeur over werkervaring binnen het notariaat en/of makelaardij.

· Je bent minimaal 2 dagen in de week beschikbaar voor onze vestiging Roosendaal, onze voorkeur gaat uit naar een 3e dag voor de vestiging Breda.

· Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal en bij voorkeur ook van de Engelse taal.

Wij bieden jou:

· Een informele en gezellige werksfeer waarbij ook voor de inwendige mens goed wordt gezorgd.

· Ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.

· Een marktconform salaris.

· Elke twee jaar een kantoortrip naar Spanje.

Interesse?

Dan ontvangen wij graag jouw CV met motivatiebrief op het e-mailadres van Maureen Maas: maureen@seydlitz.nl of Nicole Broeders: nicole@seydlitz.nl.